Wednesday, December 17, 2003

Roanoke TV station wins defamation case on motion to strike

The Roanoke Times reports here ("Judge strikes libel suit brought by Holdren's against WDBJ-TV," 12/17/03) on a circuit court's decision to strike the evidence in a defamation case against a Roanoke television station brought by a local business.

Apparently, the suit was originally filed in 1997 - so it took 6 years to get to trial?

No comments: